Od 27 grudnia 2019r ruszają nabory w naszym LGD i będą trwać do 22 stycznia 2020r.
Poniżej przekazujemy kilka istotnych informacji dla wnioskodawców:
- Wnioski będą przyjmowane w Biurze LGD, w Żabiej Woli przy Ul. Warszawskiej 24, w godzinach 9:00 – 15:00
- W trakcie trwania naboru pierwszeństwo w obsłudze mają Wnioskodawcy składający wnioski.
- 17 stycznia 2020r. jest ostatnim dniem konsultacji w trakcie bieżących naborów (w ramach Ogłoszenia nr 2/2019 oraz Ogłoszenia nr 3/2019) – w oparciu o zapisy §2 pkt. 2 „Regulaminu świadczenia usług doradczych LGD „Ziemia Chełmońskiego”.
Przypominamy również:
- wnioski należy składać na odpowiednich formularzach w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (oryginał i kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) oraz w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej tożsamej z wersją papierową wniosku (na płycie CD/DVD).
- wniosek należy wypełnić i wydrukować przy użyciu programu MS Excel (ze względu na błędy programowe wykluczono możliwość korzystania z generatora wniosków).
Wnioski składane w innym trybie niż wskazany powyżej nie będą uwzględniane. Złożenie wniosku potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę i godzinę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią LGD i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek. O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina wpływu do biura LGD.
Za prawidłowe sporządzenie wniosku odpowiada Wnioskodawca
- Wnioski nadsyłane drogą pocztową, faksem lub drogą elektroniczną nie będą uwzględniane.
Skan wniosku nie stanowi wymaganej wersji elektronicznej. - W celu usprawnienia procedury przyjmowania dokumentacji Wnioskodawców oraz zapewnienia jej czytelności, rekomendujemy składanie wniosku wraz z załącznikami w uporządkowany sposób w segregatorach.