Wraz z partnerami projektu współpracy „Kompetencje, Kreatywność, Kobiecość” zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby na cykl szkoleń on-line.
„Sektor pozarządowy szansą na aktywność społeczną i ekonomiczną mieszkańców”
„Od pomysłu do zarabiania pieniędzy”
„Jak stworzyć dobry profil na Linkedlin?”
„Portale społecznościowe w pigułce, złote zasady personal bradingu, jak tworzyć atrakcyjne treści, przegląd dobrych praktyk”
Szkolenia mają na celu podniesienie kompetencji uczestników z zakresu ekonomii społecznej i budowania wizerunku w mediach społecznościowych do wykorzystania w celach rozwoju w sferze działalności społecznej oraz rozwoju kariery zawodowej i działań biznesowych.
Do kogo kierowane są szkolenia?
Grupą docelową są kobiety, liderki lokalnych społeczności, kobiety działające w grupach sformalizowanych i grupach nieformalnych, aktywne mieszkanki z obszaru LGD, szczególnie osoby przedsiębiorcze prowadzące własną działalność gospodarczą lub szukające możliwości uruchomienia własnej działalności zarobkowej, powracające na rynek pracy, planujące zmianę pracy, planujące rozwój aktywności społecznej.
Szkolenia będą prowadzone przy użyciu platformy internetowej do prowadzenia spotkań on-line. W każdym szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 100 osób. Decydująca będzie kolejność zgłoszeń.
Wymóg: Każdy uczestnik musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/22Rzo44X1Qdzz69G6
Informacje na temat terminów i zakresów szkoleń znajdziecie w tabeli.
Kto przeprowadzi dla Was szkolenia?
Staśka Retmaniak – trenerka, facylitatorka w Stowarzyszeniu BORIS. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim i studiów podyplomowych „Superwizja w Animacji i Współpracy Środowiskowej” na Uniwersytecie Gdańskim. Pracuje edukacyjnie i rozwojowo z grupami nieformalnymi, instytucjami lokalnymi, organizacjami pozarządowymi. Od 17 lat pracuje jako animatorka społeczna, ma doświadczenie w tworzeniu przedsiębiorstw społecznych, spółdzielni socjalnych, podmiotów ekonomii społecznej, tworzenia miejsc pracy dla osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz szeroko rozumianej przedsiębiorczości społecznej.
Agata Chmielewska – E-commerce & UX Consultant. Od 14 lat związana z e-commerce i marketingiem internetowym. Swoje doświadczenie zdobywała w pracy zarówno po stronie Klienta, jak i agencji, współpracując m.in. z takimi firmami jak Empik Go, Virtualo, Estyl.pl, Willsoor, LokalnyRolnik.pl czy Flyspot. Wciąż się uczy i uwielbia dzielić się zdobytą wiedzą oraz doświadczeniem.
Po pracy zapalona blogerka, która inspiruje przepisami na www.eksperymentalnie.com, edukuje na www.achmielewska.com i prowadzi podcast FIRMA ON-LINE.
Olimpia Jenczek – Specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci. Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych – zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol’and’Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival. W życiu zawodowym napędzają ją szkolenia z zakresu promocji. Autorka książki „Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO”
Szkolenia odbędą się w ramach operacji pt. „Kompetencje, Kreatywność, Kobiecość” współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.3 „Przygotowanie i realizacja działań w zakresie współpracy z lokalną grupą działania” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.