Ogłoszenie nr 1/2021
Lokalna Grupa Działania Ziemia Chełmońskiego
ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w zakresie przedsięwzięcia nr 2.1.1 Infrastruktura turystyczna i drogowa wskazanego w Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2023 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”
Termin składania wniosków | 07.07.2021 – 23.07.2021 |
Miejsce i tryb składania wniosków | Wnioski wraz z załącznikami należy składać:
Wnioski składane w innym trybie niż wskazany powyżej nie będą uwzględniane. Złożenie wniosku potwierdza się na jego kopii. Potwierdzenie zawiera datę i godzinę złożenia wniosku oraz jest opatrzone pieczęcią LGD i podpisane przez osobę przyjmującą wniosek. O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina wpływu do biura LGD. Za prawidłowe sporządzenie wniosku odpowiada Wnioskodawca. |
Forma wsparcia | Refundacja poniesionych kosztów w wysokości:
|
Zakres tematyczny operacji |
Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej lub Budowy lub przebudowy publicznych dróg gminnych lub powiatowych, które umożliwiają połączenie obiektów użyteczności publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo-wychowawcze lub edukacyjne dla ludności lokalnej, z siecią dróg publicznych albo skracają dystans lub czas dojazdu do tych obiektów. Operacje w tym zakresie zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 6 lub 7 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2019 r., poz. 664 z późn. zm.). Zakres ten realizuje LSR dla LGD Ziemia Chełmońskiego przez: Cel ogólny 2. Wzmocnienie atrakcyjności obszaru LSR do 2023 r. Cel szczegółowy 2.1 Budowa, przebudowa infrastruktury turystycznej i drogowej na obszarze LSR do 2023 roku Przedsięwzięcie 2.1.1 Infrastruktura turystyczna i drogowa |
Warunki udzielania wsparcia | Operacja musi:
Wnioski, które pozytywnie przejdą ocenę zostaną umieszczone na liście operacji wybranych do dofinansowania. O pozycji na liście decyduje liczba uzyskanych punktów. W przypadku równej ilości punktów kilku wniosków o pozycji na liście decyduje termin (dzień, godzina, minuta) przyjęcia wniosku. |
Obowiązujące kryteria wyboru operacji | Kryteria wyboru operacji znajdują się w załączniku nr 2 do ogłoszenia 1/2021 – Lokalne kryteria wyboru operacji.
Wnioskodawca musi załączyć do wniosku wraz z załącznikami Uzasadnienie zgodności operacji z lokalnymi kryteriami wyboru, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. |
Wymagane dokumenty,
potwierdzające spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji |
Wniosek o przyznanie pomocy na operacje w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz wskazane we wniosku załączniki niezbędne do ustalenia spełnienia warunków przyznania pomocy. Uzasadnienie zgodności operacji z lokalnymi kryteriami wyboru, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. |
Limit dostępnych środków w naborze | 2 184 107,40 zł / 546 026,85 euro |
Informacja o miejscu udostępnienia LSR, formularza wniosku o udzielenie wsparcia, formularza wniosku o płatność oraz formularza umowy o udzielenie wsparcia. | Lokalna Strategia Rozwoju, Procedura oceny i wyboru operacji wraz z załącznikami oraz Kryteria oceny i wyboru operacji dostępne są na stronie internetowej LGD Ziemia Chełmońskiego w zakładce: nabory wniosków https://ziemiachelmonskiego.pl/pl/nabory-wnioskow/ |
Wszelkie informacje niezbędne dla prawidłowego wypełnienia wniosków udzielane są w biurze LGD „Ziemia Chełmońskiego” w godzinach pracy biura, pod numerem telefonu: 46 858 91 51 bądź e-mailem: biuro@ziemiachelmonskiego.pl
Załączniki do ogłoszenia
- Załącznik 1 do Ogłoszenia nr 1/2021 – Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki Załącznik 1 _nabór infrastruktura 1_2021
- Załącznik 2 do ogłoszenia 1/2021 – Lokalne kryteria wyboru operacji Załącznik 2_nabór infrastruktura 1_2021
- Załącznik 3 do Ogłoszenia nr 1/2021 – Uzasadnienie zgodności operacji z lokalnymi kryteriami wyboru Zalacznik nr 3_ nabór infrastruktura 1_2021
- Załącznik 4 do Ogłoszenia nr 1/2021 – Oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją papierową wniosku Załącznik 4_nabór infrastruktura 1_2021
Dokumenty aplikacyjne :
I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (Inne/Własne)
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.pdf) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) – otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.xlsx) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) – otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (*.pdf) – otwórz
2) Biznesplan (wersja 3z)
- Biznesplan (*.pdf) – otwórz
- Biznesplan (*.docx) – otwórz
- Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (*.xlsx) – otwórz
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (*.pdf) – otwórz
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (*.docx) – otwórz
- Biznesplan (inkubator) – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (*.xlsx) – otwórz
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (*.pdf) – otwórz
3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
- Oświadczenie (*.pdf) – otwórz
- Oświadczenie (*.xlsx) – otwórz
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (*.pdf) – otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 8z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 6 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 7 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej (*.pdf) – otwórz
- Załącznik 8 – Oświadczenie współwłaściciela przedsiębiorstwa(*.pdf) – otwórz
- Załącznik 9 – Deklaracja małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa(*.pdf) – otwórz
- Załącznik 10 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) – otwórz
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
- Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
- Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (*.pdf) – otwórz
- Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) – otwórz
6) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
- Wniosek o płatność (*.pdf) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) – otwórz
- Wniosek o płatność (*.xlsx) – otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) – otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) – otwórz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) – otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu (*.pdf) – otwórz
7) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.xlsx) – otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
Dokumenty do pobrania:
- Lokalna Strategia Rozwoju „Ziemia Chełmońskiego”:
- Procedura oceny i wyboru operacji : Procedury i Regulaminy | Ziemia Chelmonskiego
- Działania informacyjne i wizualizacja: Stowarzyszenie LGD „Ziemia Chełmońskiego” w załączeniu przekazuje Zasady wizualizacji logotypu Stowarzyszenia LGD „Ziemia Chełmońskiego”– jako uzupełnienia do Księgi Wizualizacji znaku PROW 2014 – 2020 wraz z wzorami logotypuZasady wizualizacji logotypu Stowarzyszenia LGDhttps://ziemiachelmonskiego.pl/pl/dzialania-informacyjne-i-reklamowe-prow-2014-20