Projekt Współpracy pn. ”Budowa Marki Lokalnej jako wizytówki produktów i usług tradycyjnych” (BeMol) jest finansowany ze środków PROW na lata 2014-20 i jest realizowany przez dwie sąsiadujące LGD z terenu Województwa Mazowieckiego:
Stowarzyszenie „Między Wisłą a Kampinosem” /lider projektu/ oraz
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemia Chełmońskiego.
Celem projektu jest wykorzystanie różnorodności dziedzictwa obszarów LSR jako impulsu rozwojowego pozwalającego na budowanie i rozwój marki lokalnej oraz wzmacniania kapitału ludzkiego poprzez udostępnienie centrum aktywizacji społeczności oraz organizację różnorodnych wydarzeń i działań promocyjnych.
Działania w projekcie będą się koncentrowały między innymi na;
- przeprowadzeniu diagnozy obszaru LGD „Ziemia Chełmońskiego” pod kątem zasobów przyrodniczych, kulturowych, historycznych i turystyczno-rekreacyjnych;
- organizacji dwóch ogólnodostępnych spotkań wakacyjnych dla mieszkańców obszaru LGD, podczas których będzie możliwość skorzystania z warsztatów, pokazów prowadzonych przez lokalnych wytwórców czy artystów,
- przeprowadzeniu konkursu na najciekawszą prace związaną z zasobami przyrodniczymi, kulturowymi i historycznymi Ziemi Chełmońskiego oraz wydanie kalendarza,
- oraz inne działania
Realizacja operacji pozwoli na wzmocnienie tożsamości lokalnej mieszkańców przy wykorzystaniu lokalnych zasobów kulturowych , historycznych lub przyrodniczych jak również zbudowanie pozytywnego wizerunku Partnerów projektu, opartego na tradycji, autentyczności i zrównoważonym rozwoju.

Zapytania ofertowe – zaproszenie do składania ofert realizacji zamówienia