Dzień tygodnia: piątek, 29 maj 2020 |

UWAGA ROLNICY
Dopłaty 2020 – nowy termin składania oświadczeń ‼️

Ze względu na trwający stan epidemii ulega zmianie termin na złożenie oświadczenia potwierdzającego brak zmian w 2020 roku w odniesieniu do wniosku o przyznanie płatności złożonego w roku 2019.

Oświadczenia potwierdzające brak zmian w stosunku do wniosku o dopłaty z roku 2019 można składać od 2 marca 2020 r. Pierwotnie termin na złożenie oświadczenia kończył się 15 kwietnia 2020 r.

❗️Zgodnie z zapisami ustawy COVID-19, ze względu na zawieszenie końcowego terminu, podpisane oświadczenie potwierdzające brak zmian będzie można złożyć w terminie 15 dni kalendarzowych po odwołaniu stanu zagrożenia epidemicznego (epidemii), ale nie później niż do ostatniego dnia składania wniosków o przyznanie płatności.❗️

W tym roku, ze względu na epidemię koronawirusa i konieczność ograniczenia bezpośredniego kontaktu pracowników biur powiatowych z interesantami, ARiMR udostępniła rolnikom szeroki wachlarz możliwości składania oświadczeń – można je wysłać pocztą, złożyć poprzez platformę ePUAP lub wysłać zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną na adres mailowy biura powiatowego, a oryginał dostarczyć w terminie późniejszym. Dokumenty można również pozostawić w udostępnionych przy wejściach do biur powiatowych wrzutniach lub urnach.
Rolnicy uprawnieni do złożenia oświadczenia mogą także zalogować się do aplikacji eWniosekPlus i złożyć wniosek przez internet.
Przyjmowanie wniosków o dopłaty drogą elektroniczną, za pośrednictwem aplikacji eWniosekPlus, ruszyło 15 marca 2020 r.
➡️Źródło: https://www.arimr.gov.pl/…/doplaty-2020-nowy-termin-skladan…

Kontakt do Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ℹ️📧☎️
96-300 Żyrardów, ul. Piaskowa 21/23, e-mail: BP155_Kancelaria@arimr.gov.pl, Wydział Płatnościowy (46 856 38 76), Wydział Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (46 864 11 02), Kierownik (46 864 11 16)
05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Cegielniana 1, e-mail: BP122_Kancelaria@arimr.gov.pl, Wydział Płatnościowy (22 871 01 08), Wydział Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (22 871 01 07), Kierownik (22 871 01 12)
96-500 Sochaczew, ul. Łąkowa 22, e-mail: BP145_Kancelaria@arimr.gov.pl, Wydział Płatnościowy (46 864 10 77), Wydział Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (46 864 10 79), Kierownik (46 864 10 82)